Wat kun jij bijdragen aan een uniek efficiënt en gestroomlijnd schadebehandelingsproces?
Vertel het ons!
‘Ons National Claims-team is flexibel en wendbaar ingericht. Zo zijn al onze schadebehandelaren multidisciplinair inzetbaar. Met kennis van verschillende soorten dossiers: brand, auto én aansprakelijkheid. Bovendien gaat met ons CED Connect-platform een groot deel van het proces geautomatiseerd en kunnen we dus efficiënt en gestroomlijnd werken. De klant laadt de dossiers in het platform en wij regelen de rest. Tegelijkertijd hebben klanten altijd inzicht in de status van hun dossiers. We laten ze ook met andere CED-onderdelen kennismaken (expertise, Repair, Forensic), omdat we streven naar échte partnerships. Zo is Claims een van de belangrijkste visitekaartjes voor CED.’
‘Ik was nog maar net in dienst, toen de manager met een grote stok op de afdeling stond. Die stok was een mijlpaal, omdat CED Connect live ging. Rechtstreeks uit de schoolbanken was ik via Interim Professionals in dienst gekomen als trainee National Claims. Na een tijdje wilde ik het schadeproces leren begrijpen, volgde ik een opleiding en werkte ik in de schade-afhandeling. Later begeleidde ik implementaties van nieuwe klanten in CED Connect. Dit platform, door CED zelf gebouwd en ontwikkeld, is bijzonder intelligent. Veel handelingen uit het schadebehandelingsproces zijn gestandaardiseerd en geautomatiseerd. Het heeft alle potentie om dé standaard te worden voor digitale schadebehandeling.’
Voor een goede werking van deze website worden cookies gebruikt. Cookies zijn kleine (tijdelijke) tekstbestanden die door je browser worden opgeslagen. Zo maken we gebruik van functionele cookies om je instellingen te onthouden en van analytische cookies om het gebruik van de website anoniem te analyseren en te verbeteren.