Wendbare,
Multidisciplinaire &
Servicegerichte

Schadebehandeling

Wat kun jij bijdragen aan een uniek efficiënt en gestroomlijnd schadebehandelingsproces? Vertel het ons!

letsel

Je handelt letselschadedossiers doortastend en servicegericht af. In goed overleg met alle betrokkenen probeer je voortgang te houden in het dossier. Waar nodig schakel je extra deskundigheid in, voor bijvoorbeeld medisch advies of letselschade-expertise.

Mobility

Je handelt dossiers van schades aan voer- en vaartuigen doortastend, efficiënt en servicegericht af. Je communiceert helder en tijdig met alle betrokkenen en schakelt waar nodig extra deskundigheid in voor expertise, fraude-onderzoek of herstel.

Huis, tuin & keuken

Je handelt dossiers van schades aan goederen doortastend, efficiënt en servicegericht af. Je communiceert helder en tijdig met alle betrokkenen en schakelt waar nodig extra deskundigheid in voor expertise, fraude-onderzoek of herstel.

Internationale schades

Bij CBC handel je Mobility-schades af, in Nederland of in het buitenland, waarbij meerdere nationaliteiten betrokken zijn. Je gebruikt hiervoor al je kennis van wet- en regelgeving en talenkennis. Waar nodig schakel je met andere lokale CED-onderdelen.

Specialismen

Visitekaartje van CED

Ons National Claims-team is flexibel en wendbaar ingericht. Zo zijn al onze schadebehandelaren multidisciplinair inzetbaar. Met kennis van verschillende soorten dossiers: brand, auto én aansprakelijkheid. Bovendien gaat met ons CED Connect-platform een groot deel van het proces geautomatiseerd en kunnen we dus efficiënt en gestroomlijnd werken. De klant laadt de dossiers in het platform en wij regelen de rest. Tegelijkertijd hebben klanten altijd inzicht in de status van hun dossiers. We laten ze ook met andere CED-onderdelen kennismaken (expertise, Repair, Forensic), omdat we streven naar échte partnerships. Zo is Claims een van de belangrijkste visitekaartjes voor CED.’

Bijzonder intelligent platform

‘Ik was nog maar net in dienst, toen de manager met een grote stok op de afdeling stond. Die stok was een mijlpaal, omdat CED Connect live ging. Rechtstreeks uit de schoolbanken was ik via Interim Professionals in dienst gekomen als trainee National Claims. Na een tijdje wilde ik het schadeproces leren begrijpen, volgde ik een opleiding en werkte ik in de schade-afhandeling. Later begeleidde ik implementaties van nieuwe klanten in CED Connect. Dit platform, door CED zelf gebouwd en ontwikkeld, is bijzonder intelligent. Veel handelingen uit het schadebehandelingsproces zijn gestandaardiseerd en geautomatiseerd. Het heeft alle potentie om dé standaard te worden voor digitale schadebehandeling.’

Blijf op de hoogte van nieuwe vacatures