Wil je na het lezen van deze verhalen meer ook bij CED werken?
Dat kan. Kijk snel tussen onze vacatures.
'Jij staat dagelijks in contact met reizigers in nood over de hele wereld.'
"Als schadebehandelaar is iedere schade een puzzel"
'Mobiliteit is één van de belangrijkste aspecten in ons bestaan'
‘Ik voel me bij CED helemaal op mijn plek. Het team van National Claims is super'
'Werken als letselschadebehandelaar is werken met impactvolle gebeurtenissen.'
'Je krijgt uiteenlopende kansen voor persoonlijke en professionele groei.'
‘Dat de gedupeerden die ik aan de lijn heb, zich gehoord voelen. Ik krijg veel waardering van klanten en dat is superfijn'
‘Er zijn genoeg kansen binnen het bedrijf’
‘Blijven proberen elke schade naar wens van iedere betrokken partij op te lossen. Zo is elke schade nog steeds een nieuw leermoment. '
' Ik zag mijzelf nooit in de verzekeringsbranche, maar ik zit er nog steeds'
'Schaderegeling in de agrarische sector is echt een vak apart die op meerdere vlakken een enigszins andere aanpak vraagt dan in andere expertisebranches.'
‘Het is superdivers. We doen echt aan onafhankelijke waarheidsvinding op fraudegebied, werkgeversaansprakelijkheid, letsel- en verkeersongevallen.’
'Expert is een vrij beroep; iedereen kan zich in principe expert noemen. Om te zorgen voor kwaliteitsborging en de nodige belangbehartiging is er het NIVRE.’
‘Onze ambitie is empathisch, rechtvaardig, en efficiënt schades af te handelen, voor én met mensen met letsel.’
‘Eigenlijk reis je de hele wereld over, maar dan vanachter je bureau hier in Nederland.’
‘Gedupeerden gerust kunnen stellen, geeft veel voldoening. Maar de persoonlijke verhalen blijven je altijd bij.’
‘Wij zijn de ogen en oren binnen het bedrijf, het voorportaal bij vragen, de stille kracht.’
‘Ik streef ernaar recht te doen aan het slachtoffer en vraag daarvoor iemand het hemd van het lijf.’
Trainee: ‘Soms ga ik al in mijn eentje op pad, al is er natuurlijk nog wel supervisie op mijn rapporten en kan ik altijd alles vragen. Je komt mensen van allerlei pluimage tegen en de schades zijn telkens anders. Dat maakt het zo uitdagend. Natuurlijk zijn het soms lange dagen, maar dat zie ik ook als investering. Het klantcontact vind ik heerlijk; de verzekeringsdetails vragen gewoon tijd en ervaring. Verder geniet ik ervan dat ik mijn eigen tijd kan indelen. Het klikt goed tussen mij en CED. De sfeer is open en laagdrempelig. De lijnen zijn kort en iedereen helpt elkaar.’
Expert Property: ‘Het vrije gevoel van onderweg zijn, is zalig. Verder is het onverwachte erg leuk. Je komt bij mensen thuis en hoort veel persoonlijke verhalen. De meeste voldoening heb je, als je aan het eind van je bezoek iemand hebt kunnen geruststellen of verder hebt geholpen. We krijgen steeds vaker complexe dossiers, met meerdere partijen of fraude. Maar één van de bijzonderste schades, was van een verzekerde die takken had geplukt. Daar bleek een insect in te zitten dat hout vrat. En dat in een huis vol steigerhouten meubels en houten verdiepingsvloeren.'
Wij, en derde partijen, maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed functioneert, om jouw voorkeuren op te slaan, om inzicht te verkrijgen in bezoekersgedrag, maar ook voor marketing en social media doeleinden (laten zien van gepersonaliseerde advertenties). Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies. In onze Cookieverklaring kun je meer lezen over de cookies die wij gebruiken en kun je jouw voorkeuren opslaan of wijzigen. Door ‘Weigeren’ te klikken ga je alleen akkoord met het gebruik van functionele cookies.