Marketing & Communication Officer

Solliciteer direct

Over de afdeling

Als communicatiespecialist ben je onderdeel van de afdeling Sales, Marketing & Business Development. Samen met 14 energieke collega’s (m/v) zorgen we voor klantbehoud en groei in bestaande en nieuwe markten. Dat doen we voor de merken CED, EMN en de alarmcentrale SOS International. Onze klanten zijn verzekeraars, volmachten, leasemaatschappijen, woningcorporaties, overheden en grote corporates.
Het communicatieteam bestaat uit 3 collega’s die samen verantwoordelijk zijn voor de marketingcommunicatie, de corporate, interne- én arbeidscommunicatie voor onze Nederlandse tak en deels voor onze Europese vestigingen. Als communicatiespecialist bij CED kun je dus rekenen op een gevarieerd takenpakket. Bij ons is geen dag hetzelfde!

Inhoud van de functie

  • Het opstellen van (online) marketingcommunicatieplannen.
  • Het zelfstandig uitvoeren en organiseren van communicatie activiteiten en campagnes, zoals webinars, events, direct mails en (online) contentcampagnes.
  • Het monitoren, analyseren en optimaliseren van campagnes.
  • Het optimaal inzetten van CRM om in nauwe samenwerking met Sales te zorgen voor potentiële leads.
  • Het initiëren en uitvoeren van interne activiteiten, zoals het bijhouden van intranet en het organiseren van (digitale) events.
  • Het adviseren op communicatievraagstukken vanuit de organisatie.
  • Het bewaken van het merk, imago en de identiteit van CED.
  • Het ontwikkelen en up tot date houden van promotiematerialen en de online kanalen, zoals de websites en LinkedIn.
  • Het vervullen van de rol van projectleider.

Wat heeft CED jou te bieden?

Bij CED werken we elke dag aan waarde voor onze klanten. Maar wij willen ook van waarde zijn voor onze medewerkers. Daarom krijg je bij ons alle ruimte om jezelf te ontwikkelen en om mee te denken over hoe we onze klanten nog beter kunnen helpen bij alle mogelijke gebeurtenissen rond bezit, mobiliteit en vitaliteit. En dat alles binnen een bijzonder aangenaam werkklimaat. Jouw bijdrage aan de tevredenheid van onze klanten waarderen we met uiteenlopende kansen voor groei, met een marktconform salaris en met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.

Wat verwachten we van jou?

  • Afgeronde HBO/WO opleiding in de richting van Communicatie en/of (digital) Marketing;
  • Minimaal 4 jaar relevante werkervaring als Marketing en/of Communicatie medewerker;
  • Uitstekende beheersing van Nederlandse en Engelse taal, CRM (Microsoft Dynamics) en CMS systemen en Office 365.
  • Aanvullende opleidingen/trainingen zoals bijvoorbeeld NIMA B Digital Marketing of Strategische communicatie.
  • Je bent klant- en resultaatgericht;
  • Je durft verantwoordelijkheid te nemen en bent ondernemend;
  • Je creëert draagvlak binnen en buiten de organisatie;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden.
  • Je hebt gevoel voor taal en bent in staat om pakkende teksten te schrijven.

Past onze visie en ambitie bij jou?

Reageer dan vandaag nog via de sollicitatiebutton. Een assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure. Een referentiecheck kan gedurende de selectieprocedure plaatsvinden, evenals een onderzoek op social media. Voor benoeming is een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist.

Interne kandidaten krijgen voorrang op externe kandidaten.

Voor meer informatie kun je terecht op onze website www.ced.nl en/of www.werkenbijced.nl of je kunt contact opnemen met Suzanne Danen, Corporate Recruiter, 06-50598763.

CED gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek aan onze website voor u nog gemakkelijker en persoonlijker te maken. Ook gebruiken we cookies voor analyse- en marketingdoeleinden. In deze cookies wordt informatie over u en uw websitebezoek opgeslagen door CED en door derden. We respecteren daarbij uw privacy, zoals omgeschreven in ons privacy statement. Door verder gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord. Bekijk hier ons Privacy Statement of sluit deze melding.