Letselschade Case Manager

Solliciteer direct
medisch-noodhulpverlening-ced-sos-international-24/7

Over de afdeling

Je gezondheid, een fijn thuis, de continuïteit van je onderneming, de mogelijkheid om te kunnen gaan en staan waar je wilt. Bij CED begrijpen we wat voor mensen en bedrijven van waarde is. Want achter elke schade zit een betekenisvol verhaal.

Inhoud van de functie

Letselschade Case Managers houden regie op alle letselschade zaken en bewaken de uitgezette acties. Naast het houden van regie zijn zij ook inhoudelijk letselschade behandelaar.

Dit heeft tot doel dat “de klant” sneller herstelt en tevreden is over de wijze hoe CED Vitality daarin gefaciliteerd heeft. De Case Manager herkent, begrijpt en voelt mee met de gevoelens en behoeften van anderen en reageert daar op een goede manier op. 

Je belt met advocaten en rechtsbijstand verzekeraars en onderhandelt over de totale schade in verschillende dossiers. Respect voor elkaar en voor het slachtoffer is hierbij van groot belang.

Wat verwachten we van jou?

Als Case Manager heb jij regie over het gehele traject van Letselschade behandeling. Zo ben je o.a. verantwoordelijk voor:

  • Het inschakelen van de juiste deskundigheid voor een adequate dossier behandeling zoals het inventariseren, onderzoeken en vaststellen van aansprakelijkheid naar aanleiding van verkeers-, bedrijfs- en particuliere ongevallen;
  • Vanuit de werksituatie, namens opdrachtgevers, voeren van onderhandelingen met belangenbehartigers om te komen tot overeenstemming van schadebedragen;
  • Dit zijn bijvoorbeeld: advocaten, juristen van instanties, vakbonden, bedrijfsverenigingen en expertisebureaus;
  • Het signaleren van fraude en het adviseren van schade beperkende maatregelen, achtergronden, aansprakelijkheid, routing, medische beperking en prognose van betrokkenen;
  • Je bent HBO geschoold en de opleiding Midden zwaar Letsel behaald;
  • Verantwoordelijk voor kwalitatieve rapportages, conform gestelde normen;
    Vanzelfsprekend ben jij in deze rol van nature empatisch en communicatief vaardig;
  • En je voelt je thuis binnen onze kerncompetenties; Klantgerichtheid, Resultaatgerichtheid, Verantwoordelijkheid nemen en Samenwerken.

Wat heeft CED jou te bieden?

Bij CED werken we elke dag aan waarde voor onze klanten. Maar wij willen ook van waarde zijn voor onze medewerkers. Daarom krijg je bij ons alle ruimte om jezelf te ontwikkelen en om mee te denken over hoe we onze klanten nog beter kunnen helpen bij alle mogelijke gebeurtenissen rond bezit, mobiliteit en vitaliteit. En dat alles binnen een bijzonder aangenaam werkklimaat. Jouw bijdrage aan de tevredenheid van onze klanten waarderen we met uiteenlopende kansen voor groei, met een marktconform salaris en met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.

Past onze visie en ambitie bij jou?

Reageer dan vandaag nog via de sollicitatiebutton. Een assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure. Voor benoeming is een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist.

Voor meer informatie kun je terecht op onze website www.ced.nl en/of www.werkenbijced.nl of je kunt contact opnemen met Dinja van Dijken, Recruiter, 010-2843092.

Acquisitie naar aanleiding van onze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Interne sollicitanten gaan voor externe sollicitanten.

CED gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek aan onze website voor u nog gemakkelijker en persoonlijker te maken. Ook gebruiken we cookies voor analyse- en marketingdoeleinden. In deze cookies wordt informatie over u en uw websitebezoek opgeslagen door CED en door derden. We respecteren daarbij uw privacy, zoals omgeschreven in ons privacy statement. Door verder gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord. Bekijk hier ons Privacy Statement of sluit deze melding.