Medewerker zorgregres via Unique

Solliciteer direct

Over de afdeling

Onze opdrachtgever werkt hard aan goede en betaalbare zorg. Team Zorgregres controleert of we met onze Zorgverhaalservice voor haar verzekerden geld terug kunnen krijgen. Dit doen we per mail en per brief.

We onderzoeken of medische behandelingen te maken hadden met een ongeval veroorzaakt door iemand anders. In deze gevallen willen we nagaan of we de veroorzaker van het ongeval hiervoor aansprakelijk kunnen stellen. In veel gevallen betaalt deze persoon - of zijn of haar verzekering - dan de kosten van de behandeling. Dat betekent dat ook de verzekerde mogelijk (een deel van) het bedrag dat zij zelf betaald heeft voor deze behandeling terug kan krijgen.

 

Inhoud van de functie

Om goed uit te zoeken of we mogelijk geld terug kunnen krijgen voor onze opdrachtgever benaderen we verzekerden. We vragen hen vriendelijk om aan ons door te geven of de behandeling wel of niet te maken had met een ongeval. Zij kunnen ons dat op twee manieren laten weten; schriftelijk of telefonisch.
Jij behandelt de reacties en beantwoord de telefoon met in totaal 6 collega's
Dankzij deze melding kunnen we nagaan of we de veroorzaker van het eventuele ongeval aansprakelijk kunnen stellen. Als blijkt dat dit zo is, dan kunnen de kosten die door de verzekerde zelf gemaakt zijn voor deze behandeling, bijvoorbeeld via uw eigen risico of eigen bijdrage, ‘terughalen’ bij deze persoon.

Wat heeft CED jou te bieden?

Bij CED werken we elke dag aan waarde voor onze klanten. Maar wij willen ook van waarde zijn voor onze medewerkers. Daarom krijg je bij ons alle ruimte om jezelf te ontwikkelen en om mee te denken over hoe we onze klanten nog beter kunnen helpen bij alle mogelijke gebeurtenissen rond bezit, mobiliteit en vitaliteit. En dat alles binnen een bijzonder aangenaam werkklimaat. Jouw bijdrage aan de tevredenheid van onze klanten waarderen we met uiteenlopende kansen voor groei, met een marktconform salaris en met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.

Wat verwachten we van jou?

  • Je hebt minimaal 1-2 jaar relevante werkervaring in een omgeving met klantencontacten en financiële dienstverlening (pre);
  • Je hebt een opleiding op minimaal MBO niveau 4;
  • Je hebt geleerd om klantvriendelijk en professioneel telefoongesprekken te voeren;
  • Je bent behendig met IT systemen waar je de administratie in vastlegt;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je voelt je thuis binnen onze kerncompetenties; Klantgerichtheid, Resultaatgerichtheid, Verantwoordelijkheid nemen en Samenwerken.

Past onze visie en ambitie bij jou?

Reageer dan vandaag nog via de sollicitatiebutton. Je komt dan terecht bij onze samenwerkingspartner Unique. Via hen kan je in aanmerking komen voor de vacature. Een assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure. Een referentiecheck kan gedurende de selectieprocedure plaatsvinden. Voor benoeming is een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist.

Voor meer informatie kun je terecht op onze website www.ced.nl en/of www.werkenbijced.nl of bij Dinja van Dijken, Corporate Recruiter, 010-2843092.


Acquisitie naar aanleiding van onze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Interne sollicitanten gaan voor externe sollicitanten.

CED gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek aan onze website voor u nog gemakkelijker en persoonlijker te maken. Ook gebruiken we cookies voor analyse- en marketingdoeleinden. In deze cookies wordt informatie over u en uw websitebezoek opgeslagen door CED en door derden. We respecteren daarbij uw privacy, zoals omgeschreven in ons privacy statement. Door verder gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord. Bekijk hier ons Privacy Statement of sluit deze melding.