Over de afdeling

Als Klantadviseur kom je te werken bij CED Repair. CED Repair is dé specialist op het gebied van herstel in natura. Namens verzekeraars en volmachten bieden wij hulp na schaden aan woonhuizen, bedrijfspanden en/of inboedels.
Onze dienstverlening bestaat (soms) uit combinaties van diverse werkzaamheden, zoals lekdetectie, reconditionering, bouw, (parket)vloeren, spotrepair en zelfs kunnen wij verblijf elders regelen.

Je komt te werken in een divers team, die elke dag weer met elkaar het beste willen bereiken, voor gedupeerden, maar ook voor elkaar.

Inhoud van de functie

Jij bent het aanspreekpunt voor gedupeerden gedurende het schadeproces. Dit kunnen uiteenlopende schades zijn in en om het huis; van inbraak tot stormschade. Als een gedupeerde jou belt kun jij hem gemakkelijk geruststellen, betrokkenheid tonen, goede en gerichte vragen stellen om de toedracht te achterhalen waardoor de gedupeerde in één keer juist geholpen is. Het belangrijkste is hierbij is dat jij communicatief sterk bent en goed kunt om gaan met verschillende situaties. Met jouw klantgerichte houding hangt de klant naar tevredenheid op. Jij bent niet bang om de telefoon te pakken en de herstelbedrijven opdracht te geven om de oplossingen te bedenken voor de gedupeerden. Werkzaamheden en verantwoordelijkheden hierbij zijn:

  • Je zorgt ervoor dat de klant zich begrepen voelt en dat na het eerste telefoon gesprek duidelijk is wat er van ons en de hersteller verwacht mag worden;
  • De klant weet altijd na afloop van het gesprek hoe het proces gaat verlopen en of er financiële consequenties aan verbonden zijn;
  • Je beoordeel eventueel dekking conform de polis en polisvoorwaarden van opdrachtgever ;
  • De klant mag altijd rekenen op een optimale service en een hersteloplossing passend bij de behoefte;
  • De keuze voor de maatwerkoplossing is altijd kosten efficiënt en snel te realiseren;
    Bereikt overeenstemming tussen betrokken partijen voor de afronding van een schade (zowel intern als extern);
  • Jouw rol is cruciaal voor een hoge klanttevredenheid;
  • De verwerking van de intake en overige communicatie is altijd volledig en geregistreerd in het dossier;
  • Je werkt aan continue verbetering van jezelf en van de dienstverlening.

Wat heeft CED jou te bieden?

Bij CED werken we elke dag aan waarde voor onze klanten. Maar wij willen ook van waarde zijn voor onze medewerkers. Bij CED werken, is werken met plezier en trots zijn op je werk. Je krijgt bij ons alle ruimte om jezelf te ontwikkelen en om mee te denken over hoe we onze klanten nog beter kunnen helpen bij alle mogelijke gebeurtenissen rond bezit, mobiliteit en vitaliteit. En dat alles binnen een bijzonder aangenaam werkklimaat. Jouw bijdrage aan de tevredenheid van onze klanten waarderen we met uiteenlopende kansen voor groei.

Je krijgt bij ons een marktconform salaris, vakantiegeld en een individueel keuzebudget. Dit is een vrij besteedbaar budget waar jij zelf beslist waaraan en wanneer het budget wordt besteed. Denk hierbij aan een 13e maand, extra verlofdagen, pensioen, fietsplan, scholing. Bovendien is er de mogelijkheid om het geld ieder gewenst moment als extra salaris uit te laten betalen.

Verder hebben we in 2020 een thuiswerkbeleid opgesteld en een mobiliteitscentrum ingericht om de interne doorstroom te stimuleren.

Wat verwachten we van jou?

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau (minimaal een afgeronde MBO niveau 4 opleiding);
  • Bereidheid tot behalen WFT Basis, Particulier en Zakelijk;
  • Minimaal 2 jaar ervaring met het behandelen van opstal en inboedelschaden (Brand);
  • Je hebt een proactieve houding, inlevingsvermogen, je bent communicatief vaardig en op zoek naar verbetering;
  • Je herkent jezelf in onze kerncompetenties: ondernemend & slagvaardig, innovatief & vernieuwend, persoonlijk & servicegericht;
  • Affiniteit met softwaresystemen en goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Past onze visie en ambitie bij jou?

Reageer dan vandaag nog via de sollicitatiebutton. Een assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure. Een referentiecheck kan gedurende de selectieprocedure plaatsvinden. Voor benoeming is een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist.

Voor meer informatie kun je terecht op onze website www.ced.nl en/of www.werkenbijced.nl of je kunt contact opnemen met Suzanne Danen, Recruitment Business Partner via recruitment@ced.nl.

Acquisitie naar aanleiding van onze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Interne sollicitanten gaan voor externe sollicitanten.

 

Schadebehandelaar | Opstal | Inboedel | Klantadviseur