Klantadviseur Capelle aan den IJssel via Unique

Solliciteer direct

Over de afdeling

Je gezondheid, een fijn thuis, de continuïteit van je onderneming, de mogelijkheid om te kunnen gaan en staan waar je wilt. Bij CED begrijpen we wat voor mensen en bedrijven van waarde is. Want achter elke schade zit een betekenisvol verhaal.

Inhoud van de functie

  • 2 tot 5 jaar werkervaring binnen een service- & klantgerichte organisatie en functie, bij voorkeur telefonisch;
  • Minimaal een afgeronde Mbo niveau 4 opleiding (alle richtingen mogelijk);
  • WFT basis afgerond;
  • Ervaring met schadebehandeling van Brand-verzekeringen Inboedel-/opstalverzekeringen heeft de voorkeur;
  • Je hebt een proactieve houding, inlevingsvermogen, je bent communicatief vaardig en op zoek naar verbetering;
  • Je herkent jezelf in onze kerncompetenties: ondernemend & slagvaardig, innovatief & vernieuwend, persoonlijk & servicegericht;
  • Affiniteit met softwaresystemen en goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Wat heeft CED jou te bieden?

Bij CED werken we elke dag aan waarde voor onze klanten. Maar wij willen ook van waarde zijn voor onze medewerkers. Daarom krijg je bij ons alle ruimte om jezelf te ontwikkelen en om mee te denken over hoe we onze klanten nog beter kunnen helpen bij alle mogelijke gebeurtenissen rond bezit, mobiliteit en vitaliteit. En dat alles binnen een bijzonder aangenaam werkklimaat. Jouw bijdrage aan de tevredenheid van onze klanten waarderen we met uiteenlopende kansen voor groei, met een marktconform salaris en met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.

Wat verwachten we van jou?

Jij bent het aanspreekpunt voor gedupeerden gedurende het schadeproces. Dit kunnen uiteenlopende schades zijn in en om het huis; van inbraak tot stormschade. Als een gedupeerde jou belt kun jij hem gemakkelijk geruststellen, betrokkenheid tonen, goede en gerichte vragen stellen om de toedracht te achterhalen waardoor de gedupeerde in één keer juist geholpen is. Het belangrijkste is hierbij is dat jij communicatief sterk bent en goed kunt om gaan met verschillende situaties. Met jouw klantgerichte houding hangt de klant naar tevredenheid op. Jij bent niet bang om de telefoon te pakken en de herstelbedrijven opdracht te geven om de oplossingen te bedenken voor de gedupeerden. Werkzaamheden en verantwoordelijkheden hierbij zijn:

  • Je zorgt ervoor dat de klant zich begrepen voelt en dat na het eerste telefoon gesprek duidelijk is wat er van ons en de hersteller verwacht mag worden;
  • De klant weet altijd na afloop van het gesprek hoe het proces gaat verlopen en of er financiële consequenties aan verbonden zijn;
  • De klant mag altijd rekenen op een optimale service en een hersteloplossing passend bij de behoefte;
  • De keuze voor de maatwerkoplossing is altijd kosten efficiënt en snel te realiseren;
  • Bereikt overeenstemming tussen betrokken partijen voor de afronding van een schade (zowel intern als extern);
  • Jouw rol is cruciaal voor een hoge klanttevredenheid;
  • De verwerking van de intake en overige communicatie is altijd volledig en geregistreerd in het dossier;
  • Je werkt aan continue verbetering van jezelf en van de dienstverlening.

Past onze visie en ambitie bij jou?

Past onze visie en ambitie bij jou?
Reageer dan vandaag nog via de sollicitatiebutton. Je komt dan terecht bij onze samenwerkingspartner Unique. Een assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure. Een referentiecheck kan gedurende de selectieprocedure plaatsvinden, evenals een onderzoek op social media. Voor benoeming is een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist.

Voor meer informatie kun je terecht op onze website www.ced.nl en/of www.werkenbijced.nl of je kunt contact opnemen met Barbara van Eijk, Recruiter, 010-2843973.

Acquisitie naar aanleiding van onze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Interne sollicitanten gaan voor externe sollicitanten.

CED gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek aan onze website voor u nog gemakkelijker en persoonlijker te maken. Ook gebruiken we cookies voor analyse- en marketingdoeleinden. In deze cookies wordt informatie over u en uw websitebezoek opgeslagen door CED en door derden. We respecteren daarbij uw privacy, zoals omgeschreven in ons privacy statement. Door verder gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord. Bekijk hier ons Privacy Statement of sluit deze melding.