Over de afdeling

SOS International biedt al meer dan 30 jaar wereldwijd 24/7 hulp aan gestrande reizigers, bij ziekte, een ongeval of autopech. Met hun betrokken hulpverlening maken ze echt het verschil, voor
gedupeerden én voor hun opdrachtgevers. Wat maakt werken bij SOS International bijzonder? De alarmcentrale is altijd open. 365 dagen per week, 24 uur per dag.

Werken bij SOS International betekent dat je deel uitmaakt van CED-group, al 50 jaar dé full-service schadespecialist van Europa. SOS International heeft het vizier altijd gericht op de toekomst. Daarom krijg je bij SOS International alle ruimte om mee te denken over hoe ze het proces nog efficiënter en nog beter voor hun klanten kunnen uitvoeren. En dat binnen een bijzonder aangenaam werkklimaat. Jouw bijdrage aan de tevredenheid van de klanten waardeert SOS International met
uiteenlopende kansen voor ontwikkeling en groei.

Inhoud van de functie

Je inventariseert het probleem en stelt vervolgens een hulpplan op. Jij pakt alleen of samen met de andere hulpverleners verschillende dossiers op en deinst niet terug voor ‘moeilijke’ gesprekken. Jij zorgt ervoor dat je de juiste informatie goed vastlegt, zodat de dossiers correct in behandeling worden
genomen. Jij kan heel goed acties en beslissingen nemen binnen de daarvoor gestelde financiële kaders. Daarnaast ben jij ook in staat een juiste afweging te maken tussen het belang van de klant en van de opdrachtgever (verzekeraars). Je regelt de doktersverklaring, coördineert de hulpverlening en onderhoudt
contact met patiënt, familie en leveranciers. Staat iemand met pech langs de weg? Jij regelt snel en efficiënt de huurauto zodat de klant weer op weg kan! Het is hierbij belangrijk dat jij snel kan schakelen en de daarbij behorende KPI’s weet te behalen, niet alleen natuurlijk maar samen met jouw team!

De afdeling Operations zal bestaan uit meerdere teams. Per team zitten er 25 hulpverleners, 3 senior medewerkers en 1 teammanager.

Wat heeft CED jou te bieden?

- Een marktconform salaris op basis van opleiding en ervaring
- We werken samen met onze externe partij Unique, daarna bestaat de kans op overname door CED
- Flexibele werktijden (24/7)
- Een veelzijdige functie met klantcontact via verschillende kanalen; telefonisch, mail en ander media
- Een afwisselende functie, waarbij je mensen over heel de wereld kan helpen met ieder een ander
verhaal
- Een divers inwerktraject waarbij je ingewerkt wordt als allround hulpverlener
- Diverse doorgroeimogelijkheden als hulpverlener en binnen CED

Wat verwachten we van jou?

  • Mbo-niveau 4 werk en denkniveau;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal vloeiend aangevuld met een derde taal (bij voorkeur Frans
    of Duits);
  • 0-2 jaar ervaring in een callcenter;
  • 24/7 beschikbaar voor diensten;
  • Minimaal 20 uur per week beschikbaar;
  • Je kan zelf knopen doorhakken en maakt graag gebruik van je gezond verstand;
  • Jij kan vooruitdenken en overziet de (financiële) gevolgen bij elke actie die jij of je team doet;
  • Jij bent stressbestendig, klantgericht/empathisch, hebt aanpassingsvermogen en neemt eigenaarschap;
  • Jij denkt mee over hoe de processen eventueel efficiënter kunnen.

Past onze visie en ambitie bij jou?

Reageer dan vandaag nog via de sollicitatiebutton. Een referentiecheck kan gedurende de selectieprocedure plaatsvinden, evenals een onderzoek op social media. Voor benoeming is een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist.

Voor meer informatie kun je terecht op onze website www.ced.nl en/of www.werkenbijced.nl of je kunt contact opnemen met Suzanne Danen, Recruitment Business Partner, via recruitment@ced.nl.

Acquisitie naar aanleiding van onze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Interne sollicitanten gaan voor externe sollicitanten.