Servicedesk medewerker Connect / Functioneel Beheerder

Solliciteer direct

Over de afdeling

Voor onze Connect afdeling in Capelle aan den IJssel zijn we op zoek naar een Servicedesk Medewerker. Heb jij altijd al willen meedenken en bouwen aan een applicatie voor schade behandeling en ben je in staat om gebruikers op een klantvriendelijke manier te helpen? Voor hèt schadebehandelingsplatform van dit moment (Connect) zijn wij op zoek naar iemand die de gebruikers kan ondersteunen. Dit doe je in een klein team van gedreven professionals, die kennis van schadebehandeling combineren met inhoudelijke kennis van de applicatie. Jij bent verantwoordelijk voor het beheer van de applicatie en we verwachten van je dat je met jouw kennis in staat bent om de applicatie verder te optimaliseren.

Over de applicatie

CED Connect is het meest geavanceerde SaaS platform voor digitale schadebehandeling. In CED Connect zijn zoveel mogelijk handelingen geautomatiseerd zoals het de controle van de polis, het vaststellen van de aansprakelijkheid, financiële afwikkeling of herstel en communicatie. Dit geeft de schadebehandelaar meer tijd om persoonlijke aandacht aan klanten te geven. Connect heeft als doel het schadeafwikkelingsproces steeds verder te automatiseren en jij kunt hier een belangrijke bijdrage aan leveren.

Inhoud van de functie

  • Je zorgt voor het correct aannemen en registreren van incidenten binnen onze JIRA Servicedesk;
  • Je zorgt ervoor dat tickets tijdig worden afgehandeld conform afgesproken levertijden;
  • Je denkt mee met verbetervoorstellen en helpt zo de Serviceapplicatie te verbeteren;
  • Je zorgt voor het up-to-date houden en delen van documentatie naar eindgebruikers;
  • Verantwoordelijk voor vastlegging conform ISAE 3402 normen;
  • Configuratie instellingen in Connect beheren en onderhouden;
  • Inhoudelijke klantvragen beantwoorden;
  • Voorbereiden van changes in de applicatie;
  • Uitvoeren van testwerkzaamheden;

Wat heeft CED jou te bieden?

Bij CED werken we elke dag aan waarde voor onze klanten. Maar wij willen ook van waarde zijn voor onze medewerkers. Bij CED werken, is werken met plezier en trots zijn op je werk. Je krijgt bij ons alle ruimte om jezelf te ontwikkelen en om mee te denken over hoe we onze klanten nog beter kunnen helpen bij alle mogelijke gebeurtenissen rond bezit, mobiliteit en vitaliteit. En dat alles binnen een bijzonder aangenaam werkklimaat. Jouw bijdrage aan de tevredenheid van onze klanten waarderen we met uiteenlopende kansen voor groei.

Je krijgt bij ons een marktconform salaris, vakantiegeld en een individueel keuzebudget. Dit is een vrij besteedbaar budget waar jij zelf beslist waaraan en wanneer het budget wordt besteed. Denk hierbij aan een 13e maand, extra verlofdagen, pensioen, fietsplan, scholing. Bovendien is er de mogelijkheid om het geld ieder gewenst moment als extra salaris uit te laten betalen.

Verder hebben we een thuiswerkbeleid en een mobiliteitscentrum ingericht om de interne doorstroom te stimuleren.

Wat verwachten we van jou?

  • Minimaal een afgeronde MBO opleiding;
  • Werkervaring binnen een klantomgeving is een pre;
  • Ervaring met schadebehandeling is een pré;
  • Je hebt kennis van en interesse in ICT-infrastructuur en beheerprocessen;
  • Je bent sterk in probleemanalyse en in staat om klantwensen te vertalen naar (IT-)oplossingen;
  • Je bent klantgericht en vind het leuk om problemen op te lossen;

Past onze visie en ambitie bij jou?

Reageer dan vandaag nog via de sollicitatiebutton. Een assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure. Een referentiecheck kan gedurende de selectieprocedure plaatsvinden. Voor benoeming is een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist.

Voor meer informatie kun je terecht op onze website www.ced.nl en/of www.werkenbijced.nl of je kunt contact opnemen met de Recruitment afdeling via recruitment@ced.nl.

Acquisitie naar aanleiding van onze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Interne sollicitanten gaan voor externe sollicitanten.