Over ons vakgebied

Bekijk hier alle vacatures

Service en behulpzaamheid zijn de pijlers onder onze afdeling Klantcontact. Anderen helpen zoals we zelf geholpen zouden willen worden. Dat geldt ook bij andere ondersteunende functies. Want onze organisatie kan alleen goed functioneren met de ondersteuning van sterke administratieve en secretariële krachten.

Als iemand een schade meldt, is dat hét moment voor een verzekeraar om zijn toegevoegde waarde te laten zien. En dat begint al bij het eerste contactmoment. Service en behulpzaamheid zijn dan ook de pijlers onder onze afdeling Klantcontact. Beschermen en behouden wat voor iemand van waarde is, daar draait het om bij CED. We helpen anderen net zoals we zelf geholpen zouden willen worden. . Dat geldt ook bij andere ondersteunende functies. Want onze organisatie kan alleen goed functioneren met de ondersteuning van sterke administratieve en secretariële krachten. Mensen die meedenken en die willen bijdragen aan ons succes. Samen vormen we één team binnen een zeer aangenaam werkklimaat.

Deze vacatures staan nu open

Geen passende vacature gevonden?

Bij CED waarderen we initiatief en ambitie. Heb je geen passende vacature gezien maar denk je wel een bijdrage te kunnen leveren aan het waarmaken van onze visie? Laat het ons weten via een open sollicitatie.

Solliciteren bij CED

CED gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek aan onze website voor u nog gemakkelijker en persoonlijker te maken. Ook gebruiken we cookies voor analyse- en marketingdoeleinden. In deze cookies wordt informatie over u en uw websitebezoek opgeslagen door CED en door derden. We respecteren daarbij uw privacy, zoals omgeschreven in ons privacy statement. Door verder gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord. Bekijk hier ons Privacy Statement of sluit deze melding.