Maak het verschil en kom werken als

Telefonisch hulpverlener alarmcentrale

Capelle a/d IJssel

€17,- & €19,-

Flexibel rooster

24-40 uur

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je bent onderdeel van een gezellig, hecht en gedreven team.
  • Je krijgt intensieve begeleiding en een goed georganiseerd inwerktraject.
  • Je hebt flexibele arbeidstijden.
  • Je krijgt uiteenlopende kansen voor persoonlijke en professionele groei.

Mobiliteit- of personenhulpverlening

SOS International is de grootste onafhankelijke alarmcentrale van Nederland. Onze hulpverleners zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar om mensen te helpen bij onvoorziene situaties. Denk aan een afgebroken sleutel in het slot, ziekte of letsel in het buitenland en pech of schade onderweg. Geen opgave is daarbij voor ons te groot. SOS International zorgt voor de juiste hulp, zowel in Nederland als ver daarbuiten.

Mobiliteitshulpverlening

Het is 30 graden en je bent vandaag lekker naar het strand geweest, uitgerust en opgeladen start jij aan je avonddienst. Het is druk op de weg en de telefoon staat roodgloeiend. Jij krijg een man aan de telefoon. Hij staat met een lekke band langs de A12, auto’s razen langs hem heen en zijn gezin zit ook in de auto……… wat doe je? Of je spreekt een vrouw die onderweg is naar Oostenrijk, want er zit een fijne wintersportvakantie aan te komen, maar halverwege ontstaat er slecht weer en begeeft de auto het. Dan help jij als hulpverlener van de alarmcentrale met bijvoorbeeld het inzetten van vervangend vervoer, het repatriëren van het defecte voertuig of het verzorgen van contact met de garage waar de auto gerepareerd kan worden.

Personenhulpverlening

Jouw dag als hulpverlener begint met een eerste telefoontje uit Oostenrijk. Een vader wil met zijn zoontje naar het ziekenhuis nadat hij is gevallen. Jij brengt de situatie goed in kaart en regelt dat de betaling voor het buitenlandse ziekenhuis wordt voldaan. Het tweede telefoontje komt uit Peru. Een mevrouw wil zo snel mogelijk naar Nederland, omdat haar moeder op sterven ligt. Jij start de intake en zorgt er samen met ons interne reisbureau voor dat mevrouw zo snel mogelijk op het vliegtuig kan stappen. Later op de dag organiseer je een ambulance terug naar Nederland voor een mevrouw met een gebroken heup en je helpt een man zonder rijbewijs in Frankrijk met een bezoek aan het plaatselijke ziekenhuis, waar zijn vrouw is opgenomen. 

Aan het einde van je dienst sluit je je computer tevreden af. Jouw werk heeft écht het verschil gemaakt vandaag!

Wat ga je doen?

  • Het telefonisch te woord staan en adviseren van reizigers in nood.
  • Het nauwkeurig registreren van alle belangrijke informatie omtrent een incident.
  • Het voeren van overleg met in- en externe specialisten.
  • Het organiseren en coördineren van (aangepaste) terugreizen en evacuaties.
  • Contact met (lokale) garages, ziekenhuizen, dokters, vervoerders, reisorganisaties en andere betrokken partijen.
  • Het inzetten van vervangend vervoer, taxi, trein, etc. om gedupeerden weer mobiel te krijgen.
  • Het organiseren en coördineren van repatriëringen van voertuigen uit het buitenland.

Wat verwachten we van jou?

  • Mbo+ / hbo werk- en denkniveau.

  • Bij SOS International werken we 24/7, 365 dagen per week, dit betekent dat je flexibel

    ingeroosterd wordt.

  • Je herkent jezelf in de competenties: empathisch, besluitvaardig en verantwoordelijk.

  • Je bent woonachtig in de regio Capelle a/d IJssel.
  • Vanaf 3 februari 2025 beschikbaar voor minimaal 24 uur. Waarbij je het eerste half jaar volledig op kantoor getraind zal worden.
  • Werken in het weekend is voor jou geen probleem.
  • Je spreekt naast Nederlands & Engels ook nog een 3e taal. (Frans, Duits, Turks, ect)

Voor benoeming is een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist.

Wat hebben we jou te bieden?

  • Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op vast dienstverband.

  • Het ‘CED Choice keuzebudget': een flexibel arbeidsvoorwaardenpakket, waarbij je zelf kunt kiezen of je bijvoorbeeld extra verlofdagen of extra salaris wilt ontvangen.

  • Onregelmatigheidstoeslag oplopend tot 75%.

  • Een warm welkom in de organisatie middels ons onboarding programma.

  • Een goed thuiswerkbeleid incl. thuiswerkvergoeding en een ingerichte thuiswerkplek. Kom je naar kantoor, dan ontvang je een tegemoetkoming in de reiskosten.

  • Pensioenopbouw en winstuitkering.

  • Vers fruit op kantoor en korting op je sportschool abonnement.

*Wat is een all-in salaris?

In dit all-in salaris zitten:

  • Het bruto loon

  • 13e maand, ja je leest het goed. Je krijgt bij ons 13 keer salaris en je kunt er ook voor kiezen om je 13e maand anders te besteden middels een flexibel arbeidsvoorwaardenpakket. Denk hierbij aan extra verlofdagen, extra salaris laten uitbetalen, maar ook een voordeel bij het aanschaffen van een nieuwe fiets.

  • Vakantietoeslag (dit betalen we in mei)

  • 5 bovenwettelijke vakantiedagen.

Naast salaris krijg je ook nog toeslag voor het werken in onregelmatige diensten van 20%-75% over het bruto uurloon inclusief vakantiegeld. Dit kan oplopen tot wel €350 euro bruto per maand.

Doorgroeien bij SOS International

Bij SOS hebben we voldoende doorgroeimogelijkheden. Heb je nog geen ervaring, dan stroom je in als beginnend hulpverlener en zal je doormiddel van training en vlieguren opgeleid worden tot allround hulpverlener. Wanneer je dat bent en jouw loopbaan verder wilt voortzetten bij SOS, kun je uiteindelijk nog doorstromen naar kern- en vervolgens senior hulpverlener. In die rollen houd je je onder andere meer bezig met het coachen en inwerken van collega's, het afhandelen van complexe dossiers en het toetsen op kwaliteit. Zoals je leest krijg je goede begeleiding, interne trainingen en kan je mooie stappen in jouw carrière en in jouw in salaris maken.

Vragen over deze vacature?

Neem dan contact met ons op.

Viktoriya Nedelcheva & Joyce v/d Burg

Recruitment Business Partner